Ποιες διαδικασίες απαιτούνται για να αλλάξω προμηθευτή;
Οι διαδικασίες για την αλλαγή προμηθευτή είναι πολύ απλές. Οι μόνες απαιτήσεις είναι οι εξής:
Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση ή κόστος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή του προμηθευτή, εφόσον επιλέξετε την εταιρεία μας για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.
Υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση ή τυχόν τέλος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή προμηθευτή και την επιλογή της ΖΕΝΙΘ από τον καταναλωτή;
Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση ή κόστος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή του προμηθευτή, εφόσον επιλέξετε την εταιρεία μας για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.
Ποιές είναι οι κύριες δεσμεύσεις που αναλαμβάνει η ΖΕΝΙΘ απέναντι στον καταναλωτή;
Υπάρχει ενδεχόμενο διακοπής της παροχής ηλεκτρισμού στην εγκατάστασή μου, κατά την διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;
Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ο πελάτης εγκαταλείπει το σημερινό προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας αλλά δεν αποσυνδέεται από το Σύστημα ή το Δίκτυο. Ο νέος προμηθευτής είναι υπόχρεος προς τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος ή / και του Δικτύου αναφορικά με το σύνολο των χρεώσεων που αφορούν στη μεταφορά και τη διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας.
Τι λογαριασμούς θα λαμβάνω, τι όφελος θα έχω και πώς θα τους ελέγχω;
Ο προμηθευτής θα αποστέλλει τιμολόγιο όπου θα παρουσιάζονται διακριτά οι χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας και οι χρεώσεις χρήσης του Συστήματος ή / και του Δικτύου, όπως ακριβώς γινόταν έως σήμερα και από τη ΔΕΗ.
Οι νέες μειωμένες χρεώσεις που θα εφαρμόζονται προς όφελός σας, θα αφορούν στις χαμηλότερες τιμές χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνετε.
Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να αποστέλλει λογαριασμό για τις χρεώσεις της ΕΡΤ και του Δήμου;
Ο προμηθευτής ενημερώνεται σε τακτή βάση για την ωριαία ή / και τη συνολική σας κατανάλωση, από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος ή του Δικτύου.
Το σύνολο των επίσημων καταμετρούμενων δεδομένων είναι δυνατόν να αποστέλλονται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή, κατόπιν σχετικής επικοινωνίας και συνεννόησης με τον καταναλωτή.